piątek, 24 stycznia 2014

#9 Come for a cigarette. Would you agree?

-Zamknij się i nic nie gadaj-Zaśmiałam się
-Ale ty przecież nie lubisz grać dla kogoś?!
-Dla blondasa mogę zagrać a tobie nic do tego!-Spojrzałam na niego złowrogo
-Dobra ja nie wnikam
-To dobrze bo czepiasz się jak rzep psiego ogona!
Chłopak patrzył na mnie pytającą miną. Ach no tak. Zapomniałam, że powiedziałam to po Polsku.
-Powiedziałam że czepiasz się jak rzep psiego ogona.
-Aha ok.
-Tylko jak powiesz coś innym, że tutaj byłam to masz przesrane! Pamiętaj.
-Dobra dobra-Powiedział i wyszedł
Obróciłam się w stronę blondyna :
-A ty spróbuj im powiedzieć, że byłam pijana to cię uduszę !
-Obiecuję, że nic nie wygadam!-Spojrzał na mnie z przerażeniem blondyn-Ale czemu ty grasz piosenki Ed'a?
-Bo to mój "IDOL" ! HĘ ?
-A taka jedna sprawa idziesz jutro ze mną gdzieś. Będę po ciebie o 16.
-Ale...
-Żadne ale idziesz i koniec.
-Dobra.
-No widzisz jaka grzeczna dziewczynka.
-Ogarnij się bo ci przywalę i będziesz leżał tak jak Nathan.
-Ej! Ja tego nie toleruję!
-Taa ... ciekawe kto zaczyna z chłopakami/?
-Cicho .. Nie było rozmowy.
Rozmawialibyśmy tak długo gdyby nie zachciało mi się palić.
-Niall! Mam wielką, ogromniastą prośbę !!
-Do rzeczy.
-Idź do Zayn'a po papierosa.
-No chyba zwariowałaś do reszty.
-Nie. Mówię poważnie.
-No ok.

Niall's Pov

-Zayn! Zayn!!-Wołałem chłopaka lecz nie zwracał  uwagi
-Zayn do jasnej cholery przestań gapić się w telewizor i chodź tutaj !
-Dobra stary nie bulwersuj się już idę!-Przyszedł nareszcie.
-Zayn pożycz fajkę proszę.
-Czy tobie na mózg padło?!
-Daj i nie obchodź się tym co nie?!
-No dobra dam ci.
-Dzięki stary.
Chłopak wyciągnął zwinnie paczkę z kieszeni i podał mi to obleśne coś.
Wróciłem do Polly. Ach przepraszam Polly to Paulina. Tak w skrócie.
-Dzięki-Przytuliła mnie
-Ty lepiej wyłaź i rób to co masz robić.
-Chodź ze mną Niall.
-Nie.
-Ale kotek chodź.
-Nie mówię.
-No proszę..
________________________________________________________
Sorki że krótkie ale pada mi coś na mózg po rozmowie o alkoholu i papierosach w sql :3

2 komentarze:

  1. Super przeczytała wszystkie części!!! I nawet nie muszę imienia w imaginach zmieniać :-P
    Mój blog: http://imaginy-o-one-direction-2013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że komuś się spodobało :3 A na bloga z chęcią zajrzę ;D

    OdpowiedzUsuń